Thursday, January 23, 2014

Om något nytt och något roligt och ett fint erbjudande

Min kärlek till prints, ja den är väl uppenbar med tanke på våra tavelväggar som jag flitigt blottar både här men kanske mest på Instagram. Och tänk, att via fisken som jag ritade i höstas så fick jag blodad tand och tänkte att det här måste jag göra något mer av. Så det blev en fisk till, nej skämt å sido, eller jo det blev ju en fisk till, men det blir också en print shop! Hurra! Med flera andra duktiga kreatörer, och tillsammans blir vi ett nätverk eller en agentur om man så vill. Och snart ska jag visa vår hemsida, snart.

Men för att fira lite att detta är på gång, så har jag ett schysst erbjudande just nu. Om man beställer fiskarna (siklöjan + öringen) så får man ett fint tryck som heter Rabbits och som är ritat av Petra Nicksson, i A5-format och tryckt på 300g papper, på köpet (värde 75kr). Ni ser det på bild här ovan. Jag är alldeles kär i det.

Till och med Alla hjärtans dag kör vi på det. Och info om fiskarna och hur man beställer hittar ni här.

4 comments :