Sunday, October 21, 2012

Krutrut



Jag är lite kär i Krutrut, fantastisk blogg som Lisa skriver. Inte ofta som jag LÄSER bloggar ska jag erkänna, jag är en sån som bara tittar på bilder. Men här läser jag, också.
Bilderna är underbara, det är fina hemma-hos-Lisa bilder (som här ovan), bilder på härliga hundarna, loppisfynd OCH dessutom är hon grymt, otroligt duktig på att rita, skulptera och skapa, den här tjejen.
Sen lämnar hon de finast kommentarer på mina Instagram-bilder, dessutom. Ni hör ju, lite kär som sagt.

Photos: Lisa, Krutrut

8 comments :

  1. Här sitter jag & rodnar... lite sådär som en blyger. Vilket inlägg liksom. Vilka ord. Jesus & hans moster liksom... Tusen tack fina Ulrika, nu ska väl även jag erkänna. Den där kärleken. Den är ömsesidig, vi gillar nu mer varandra!

    Hoppas du, mannen & pojkarna har en fin söndag i hösten.

    & tack fina snälla rara igen <3. You made my day!

    Kram LISA

    ReplyDelete
  2. Vilken fin blogg du! Tack tipset! Ljuva bilder. Precis som hos dig.

    ReplyDelete
  3. Härliga bilder med färger och fint!

    ReplyDelete
  4. Vad roligt att se Lisa-bilder! Krutrut är min största idol och världens bästa tecknare och kreatör!

    ReplyDelete
  5. Jag är nog också smygkär i Lisa, hennes foton, hundar och teckningar!

    ReplyDelete