Sunday, October 9, 2011

Favoriter



3 fina bloggar som har inspirerat mig lite extra denna veckan. Överst; Helt Enkelt hos mig, för de magiska bilderna, i mitten; shinedesign, för de färgstarka bilderna och nederst; no penny for them, för de otroliga bilderna som inte är digitala utan riktiga.

3 lovely blogs has inspired me a little bit extra this week. On top; Helt Enkelt hos mig, for the magical photos, in the middle; shinedesign, for the colorful photos and last; no penny for them, for the amazing photos that are not digital, but real ones.
...

8 comments :

  1. Skønne billeder. Jeg hopper glad på besøg.

    ReplyDelete
  2. Härliga bilder!

    Ha en fin Måndag!
    Kram Elina

    ReplyDelete
  3. två av dem besöker jag ofta, men har aldrig tittat in hos shinedesign, så det ska jag göra på studs.
    Tack för tipsen.

    ReplyDelete
  4. Jag har en utmaning till dig i min blogg :-)

    ReplyDelete
  5. tusen tack. så fint.
    det gjorde min tisdagsmorgon :)

    kram
    anna-malin

    ReplyDelete
  6. Så glad jeg ble! Gleden og inspirasjonen er gjensidig, men tusen takk :-)

    ReplyDelete