Monday, August 22, 2011

Green






Green things caught my eye this morning.
...

9 comments :

  1. Grönt är skönt - en av mina "bästaste" färger! :-)

    ReplyDelete
  2. Tihi, japp, en färg som växer hos mig.

    ReplyDelete
  3. Härligt att mötas av dina gröna bilder när det är grått och regnigt ute!

    ReplyDelete
  4. Jag har en likadan symaskin, med väska och allt! tyvärr strular min lite.. men den är fin! :-)

    Kram Elina

    ReplyDelete
  5. Grönt är härligt och bilderna finfina! Ha en bra vecka!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. hey wow! That sewing machine is the same as mine! An old Husqvana my mum gave me... beuatiful. I love mine too xo

    ReplyDelete
  8. Elina - man kan väl säga att min också strular en hel del.. men charmig är den i alla fall :)

    marjee - wow, they are the best! They've got personality... ;)

    ReplyDelete
  9. ah. du har dom skjønna Berså du också? jag elsker dom!!

    og din blogg er veldig fin!
    du er herved lagt til i min blogglista
    håper det er ok? :)

    vi blogges
    beste hilsner fra Åpent hus

    ReplyDelete